OT: rady (Star Office - cestina)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Říjen 28 09:43:18 CET 2001

On Fri, 26 Oct 2001, erikbotta.3web.cz wrote:

> Kdyz chci nekomu poradit, tak si odpustim reci typu nasel jsem to za x
> vterin, asi nejste pripojen do stejneho Internetu jako ja apod. To  mi
> radeji opravdu neradte.

A proč ?

Pokud napíše jaký vyhledávač použil a co do něho zadal tak:

1.) Můžu to skusit a mlátit se do hlavy jak je to jednoduché.
2.) Naučím se jak správně hledat, co zadat a příště to najdu sám, a
také zjistím co jsem zadal při hledání špatně.

Jinak co budu mít s toho že mi někdo řekne kde to je, nebo poradí a já
stejně nebudu vědět jak k tomu přišel ?
Potom se nikdy nic nenaučím hledat a budu se ptát na kdejakou pitomost
zde.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne