Instalace RedHat 7.1

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Neděle Říjen 28 11:24:39 CET 2001

On Sun, 28 Oct 2001, Jijik wrote:

> Dobry den,
> zacinam s Linuxem a mam problemy s nainstalovanim RedHat 7.1. Instalace se
> vzdycky sekne asi v polovine kopirovani balicku na disk(kolem pate minuty z
> 10). Sekne se to pokazdy u jinyho balicku(kdyz zmenim jejich vyber).
>
> Nemate nekdo napad co s tim( na konzolu se i po seknuti dostanu).

1) nevypisuje vam to nejake chyby na nektere konzoli?

2) Mne se stalo neco podobneho. Pokazde se instalace prerusila u jineho
balicku. Bylo to poskrabanym CD-RW mediem.

3) Jednou z moznosti je take HW problem. Napr. pretaktovane CPU, vysoka
telota case/CPU...

Zkuste projet vsechny konzole (ALT-F1 az 6), jestli tam neni nejaka
chybova hlaska, jinak se bude velmi tezko radit.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..