jaka deska pro Linux

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Říjen 28 19:17:02 CET 2001

> Chystam se kupovat novy comp. Celkem je mi jedno, jak na tom budou behat
> wokna, ale delam si malicke starosti s podporou HW v Linuxu. Napr. bracha
> ma ABIT KT7A, ATA 100 disk, ale hned po bootu je vysledkem detekce desky
> hlaska
> kernel: KT7 series board detected. Disabling IDE DMA.

  Co mate za kernel v te masine? Mam KT7A a krom problemu, ktere si zpusobuji
sam machinacemi v kernelu, bezi naprosto bez problemu, vcetne DMA. Rychlost
disku pres hdparm davaji ~25MB/s necachovano. Pak mam jeste jednu desku,
kterou bych asi oznacil za lepsi a je to MSI K7T266Pro nebo tak nejak a tam
mi disky behaj ~35MB/s necachovano (zase mereno pres hdparm).

> Predbezne uvazuji o PIII nebo Athlonu, ATA100 disk 7200rpm. Pouzivam RH.

  Ted si nejsem jistej, ale mam pocit, ze nove Athlony jsou tedka rychlejsi
a topi o dost mene, takze bych asi dneska kvuli tomu a asi kvuli cene sel
do Athlona. Ale to je asi vec nazoru a penez, tech kdyby bylo vic tak asi
jdu do uplne neceho jineho :)

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/