mutt a format_folder

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Říjen 28 20:06:33 CET 2001

> nedari se mi nastavit vicesloupcovy format vypisu slozek v muttu,
> podobne, jako to dela (treba) pine. mam v ~/mail spousty slozek a nebavi
> me dlouhe popojizdeni sipkami, nebo vyhledavani pomoci /
> promenna folder_format na to patrne nema vliv a ani na interfernetu
> (doufam, ze jej mam stejny) jsem nic nenasel, nevite jak to zaridit?

  No, jelikoz mne to uz dlouho depta a v hledani jsem na tom stejne jako vy,
tak jsem se prave rozhodl, ze to do muttu dodelam. Jeste se ale drive zeptam
v mutt mailing listu, abych nevynalezal dalsi kolo ...

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/