licq

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Říjen 28 20:34:45 CET 2001

> donedåvna jsem na Linuxu bez problÊmu a k plnÊ spokojenosti pouŞíval LICQ.
> Jako login server jsem pouŞíval default icq.mirabilis.com. Tyto servry
> jsou pro mě nyní nedostupné (neexistují?). Zkoušel jsem zadat login
> server, co používám ve win32 (login.icq.com), ale nelze se připojit:
>
> 19:30:40: [WRN] Server send bad version number: 0.
>
> Nevíte někdo prosím, kde by mohla být chyba, či neexistuje-li nějaký
> seznam ICQ serverů či patch na licq? Verze je to 1.0.3.

  Podivejte se do archivu, o tom se nedavno diskutovalo, ale cele je to
zpusobeno nejakym mismasem na strane icq a jejich masin ... Jinak jak Vam
to licq napsalo, tak login.icq.com pouziva jiny protokol, ktery zjevne v
licq neni implementovan.
  Ale jinak co znam lidi co to pouzivaji na linuxu a maji licq, centericq, ...
tak se jim to uz rozjelo.

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/