hlasky v logu - messages, maillog

David Toman toman na spszl.cz
Neděle Říjen 28 21:48:48 CET 2001

Sun 28. October 2001 19:01 Robert Vojta wrote>

>  Muzu vedet z jake distribuce a co v nem chybi? I kdyby chybelo, muzete
> prece pouzit treba kernel-source a opatchovat si to potrebnymi vecmi co Vam
> tam chybi ...

Myslel jsem distribuci RH 7.1 ale myslel jsem to trosku jinak.

Ja originalni jadra pouzivam a nic mi v nich nechybi (zatim...), ale v
originalnich je vypnuta podpora pro spoustu veci take si ho musim sam
prelozit.

Napsal jsem to asi dost nepresne, ale originalnim jadrem jsem myslel to co je
v distribucich uz v binarni podobe. Takze vlasne originalni jadra pouzivam,
jen si je sam prekladam (to delaji asi vsichni).

--
		S pozdravem David Toman

email: dato na centrum.cz toman na spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24
SMS: sms na click.cz