Antivir

Honza Petrous hop na unibase.cz
Pondělí Říjen 29 09:11:15 CET 2001

On Po, 2001-10-29 at 08:36, Jaroslav Cibulka wrote:

> Jasne, toho jsme si vedom, ale proto jsem se ptal...
> ..mozna ale trosku blbe. Takze lepe:
>
> jak to vypada s aktualizaci a uspesnosti techto antiviru??
> Umi jen skenovat nebo i lecit ???

Samozrejme, ze tam, kde je to mozne, se pokusi antivir
postu vylecit. Co se tyce aktualizace, tak s ni zatim
problemy nemame. V posledni dobe velmi "moderni" viry
jako SirCam nebo Magistr.B se objevili v databazi velmi
rychle, kazdopadne u nas (i nasich zakazniku, kde jsem
RAV taky nasadili) to bylo drive, nez se k nam nejaky
takovy virus dostal.

/Honza

PS: Nikdy jsem neporovnaval uspesnost antiviru ruznych
vyrobcu, takze s tim nepomuzu.