zezrcadleni stranky prit tisku v PS

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Říjen 29 09:54:04 CET 2001

> zkuste do *.ps pridat za
> %%BeginProcSet: [neco]
>
> pridat radek
>
> /bop-hook { 500 -50 translate -1 1 scale } bind def
>
> kde hodnoty [500 -50] urcuji umisteni XY na strance

Ano, tohle funguje, diky.
Problem se mi ovsem nevyresil, protoze to funguje jen na nektere PS soubory
napr. na dokumentaci k mgetty.

Ja dostavam ten ps z win a pokud jsem to zpravne pochopil tak je to
vygenerovane jako obrazek (?) a ten to neotoci.

Je i v tomto pripade nejaky napad?
Pripadne jaky ovladac tiskarny pouzit na win aby z toho vypadl pouzitelny PS.

Diky

PS vim ze jsem lehce OT, ale kdyz tady se vyskytuje tolik chytrych lidi.

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners