Ma vubec NVIDIA funkcni ovladace? - MATROX is better ?

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Říjen 29 10:14:19 CET 2001

> IMHO matrox na tom neni o moc lepe nez NVidia. Vykon
> nedokazu posoudit, ale ovladace na takove ty vylepsenicka
>  jako Tv-out, flat atd. jsou podporovany  jen pro G400. Ja
> mam 450 a mam smulu. Zdrojaky sice jsou, ale ne od vseho.

  To je pravda, ale shrnul bych to asi takto, ale stale ma ta karta nejmene
problemu. Takze bych to asi vzal takto ...

  a) 2D - bych si koupil Matroxe
  b) 3D - podle Mike Harrise je na 3D nejlepe podporovana karta ATI All In
          Wonder Radeon

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/