RE: Klonování HDD s Windows - S.O.S.

Kuffa Libor libor.kuffa na logit.cz
Pondělí Říjen 29 11:55:18 CET 2001

Jestli je vse stejne, pak dd (jak uz tady zaznelo).
A rada z praxe - zkontrolujte si, ze mate ty stanice STEJNE sestavene (karty
ve stejnych slotech, identicke chipy na graf. karte, atd.) - uz jsem to
takhle jednou delal a tretina stanic mela problemy bud s grafikou, nebo se
sit. kartou presne z tohoto duvodu (byly tam Win98SE).

Libor Kuffa

-----Původní zpráva-----
Od: Marek Olšavský [mailto:orsm na atlas.cz]
Odesláno: 29. října 2001 11:42
Komu: LINUX konference
Předmět: OT: Klonování HDD s Windows - S.O.S.

Dobry den,
potrebuji poradit, jak prenest presny obraz jednoho HDD na dalsi. Dostal
jsem za ukol nainstalovat ucebnu a bohuzel nemam tolik casu, abych
instaloval kazdy pocitac extra. Mam uz kompletne nainstalovanou 1 zakovskou
stanici a potrebuji ten HDD rozkopirovat dale. Hardware je vsude identicky a
presto se mi to neustale nedari. Dekuji za jakoukoliv rozumnou, ucinnou a
rychlou radu.
        MaReK