zezrcadleni stranky prit tisku v PS

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Říjen 29 12:05:29 CET 2001

> Ve win si vyberte jakykoliv ovladac, kde bude na konci nazvu PS a
> bude tam u nej vyhovovat rozliseni... V moznostech toho ovladace
> obvykle je i zrcadlovy tisk (sam od sebe ;-))) (Jednou jsem tam
> cpal i Linotype ovladac: vse fungovalo, obvykle pouzivam HP
> LaserJet 4M (rozliseni 600dpi)).

Tohle jsem zkousel, (HP LJ 5/5M PS) ale bohuzel, neslo to.
Cudlik na zrcadlovy tisk tam je, ale nefunguje resp. funguje na zkusebni
stranku, ale na vystup z Acrobat (Reader, Distiler) a nejaky sazeci program
vliv bohuzel nema.

A ja ted nevim kde je chyba a jak to vlastne vyresit, protoze z toho sazeciho
programu se maji tisknout osvitky. (Kvuli tomu to cele delam).

Diky

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners