Jaky zalohovaci sw zvolit.

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Pondělí Říjen 29 12:09:38 CET 2001

On Mon, Oct 29, 2001 at 02:54:19AM +0100, Mošnička Roman wrote:

> Je mozne pouzit dump (pripadne restore) a mt (pro praci s paskou) -
> jestli chcete, muzu Vam poslat nejake scripty jako vzor. To je ale
> zaloha bez komprese.
> Jinak existuje programek taper, myslim, ze je i v distribuci - s tim ale
> moc velke zkusenosti
> nemam.

Po delsi dobe uzivani amandy jsme presli na afbackup, ktery nam ted lepe
vyhovuje. Hlavni rozdil je v naplanovani typu zaloh. Zatimco amanda to
cele ridi sama, u afbackupu musite udelat planovani zaloh sam. Tohle by byl
spis bod pro amandu. Pro afbackup hovori pokracujici vyvoj (amanda se taky
tak tvari, ale spis to stoji), moznost pripojeni zalohy na jiz pouzitou,
ale nezaplnenou pasku. Vlastni format zapisu na pasku, nejvetsi oddil
pak muze mit vetsi velikost nez je kapacita pasky. Rozdily jsou pekne
popsany v HOWTO-FAQ-DO-DON'T u afbackupu. Zadny jiny volny software pro
zalohovani nebyl pouzitelny.

Petr