Podpora pameti 8 GB RAM

Pondělí Říjen 29 11:50:17 CET 2001

->> > Jenom Vam upozornim, je treba dodrzet pravidlo pro velikost swapu - tj
->> > min. 2 x vetsi, nez je velikost RAM. Mam par serveru, kde je 2GB RAM,
->> > kdyz jsem je poprve zainstalovaval tak jsem v domence, ze 2GB ram je
->> > opravdu hodne pro moje potreby, tak se mi nechtelo plytvat disk.
->> > kapacitu na swap, takze jsem nastavil "pouze 2GB" swap a divil jsem
->> > se, proc mam tak pomale diskove operace,kdyz mam tak rychlej scsi
->> > disk. Bylo to velikosti swapu. V konferenci o tom probehla diskuze -
->> > dohledate to v archivu
->>
->> Pokud to bude davat na 6.1 tak tam bude mit jadro 2.2.x, ktere tuto
->> uzasnou a nikym zatim neprekonanou vec nema. Nastesti.

-> Chran priroda, nechci se hadat, ale ...
-> SCO v davnych dobach SILNE doporucovalo davat swap vewlikosti 3x RAM.

Zalezi od kvality OS resp kernelu resp jeho VM :)
v kazdom pripade tusim aj jadra >=2.4.10 uz ten problem nemaju.

otazka je ci pri 8GB ram bude vobec treba swap...
 Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.