Funguje niekomu 3COM U.S.Robotics ISDN Pro TA?

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Pondělí Říjen 29 14:00:08 CET 2001

overeny na rh6.1, 6.2, 7.0, 7.1 + diald a funguje na 99,9% v poriadku.
jedinu zmenu ktoru som musel urobit ked som ho menil za DeskPorte bolo
pridanie ATB4, alebo to pomocou minicomu po kazdom vyp./zap.
urobit rucne.
- pripajat cez seriovy port - nie cez USB
- skontrolujte si ci sa odvolavate na spravne zariadenie (/dev/ttySx),
- spustite minicom, v konfigu. nastavte spravne zriadenie,
- pozrite si manual na CD, jet tam popis ako ho pomocou at prikazov
spravne nakonfigurovat
- ati12, ati15, ati16 si zkontrolujte konfiguraciu

S pozdravom

---
        Mgr. Radoslav Findrik
  SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
            spravca na tir.sk

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!