linux na 486 8M ram 100M HD pcmcia xircom

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Pondělí Říjen 29 14:50:24 CET 2001

DD

nainstalil sem na podobnou plečku deiana (potato). Enom to chce po naběhnutí
menu bootsrapu skočit do shellu, vyrobit aspoň 16MB (já dal 32MB) swap a
připojit a pak se dá pokračovat trpělivě v instalaci, jde to spolehlivě ale
pomalu...

Nebo přendat hhd do jinýho strojku a vrátit... rychlejší řešitelné, ale musí se
utoho víc přemýšlet.

Dano wrote:

> Vie mi niekto poradit nejaku distribuciu linuxu  na 486 8M ram 100M HD
> pcmcia xircom card ethernet+modem bez cd len floppy.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik bude
nekdy az tydny...