XFree86 x 2 na jednom kompe?

Viktor Daniel daniel na intrak.sk
Pondělí Říjen 29 16:14:33 CET 2001

On Mon, Oct 29, 2001 at 05:00:55PM +0200, Ing. Marian Belicka wrote:
> Ak sa prihlasim do X-ov v init5 ja je mozne aby sa v tom istom case takisto
> prihlasil aj niekto iny a prepinat medzi nimi podobne ako v prikazovej riadke
> napr Ctrl+Alt+F7 - Ctrl+Alt+F8 - ... - Ctrl+Alt+F11? Ak ano ako na to?
> Nezatazuje to prilis pamatovy priestor resp. procesor?
> Dakujem
> --

Skuste napr. :

xinit gnome-session -- :1
alebo
xinit startkde -- :1

podla toho co pouzivate. Dalsi X-server sa vam pusti na dalsej konzole.
Je to narocne iba na pamat. CPU to nijak zvlast nezatazi.

Viktor Daniel <daniel na intrak.tuke.sk>
Studentska komora Akademickeho Senatu FEI TU v Kosiciach, clen
Studentska rada pre rozvoj informatiazacie TU v Kosiciach, clen
Studentska rada na Jedlikovej 9 v Kosiciach, clen
Prechodny pobyt: Jedlikova 9, 040 11 Kosice, A212b