search domain pres DHCP

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pondělí Říjen 29 16:14:23 CET 2001

esli se mi pripomenete kolem 20:00 tak se podivam na sve domaci siti (ale do
te doby odpovi urcite nekdo jiny)

> pouzivam ISC dhcpd server a predavam stanicim s Win ruzne
> konfiguracni zalezitosti (IP, DNS servery, WINS, router...)
> a ted bych potreboval neco jako je v /etc/resolv.conf
> search domena1 domena2 ...
> Ve Win ve vlastnostech TCP/IP je poradi prohledavani domen,
> ale na Win nic nenastavuju a chci vse z DHCP. Mate nekdo tuseni,
> jakym optionem by to slo do /etc/dhcpd.conf zapsat, aby si to
> stanice dokazaly prevzit?
> Pres 'option domain-name "jmeno"' se mi nedari.

jinak dal jste winipcfg a relase all - renew all (samotne renew all
nestaci)? jinak tam budete mit stary hodnoty.

MP