RH 7.2 - zkušenosti

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Říjen 29 17:48:44 CET 2001

Mám pár dotazů.

Nainstaloval jsem RH 7.2 na notebook Asus 8400, RH 7.1cz na něm jel bez
problémů. Instalace v pohodě. Výkon OK.

Abych vyzkoušel nové možnosti, zvolil jsem ext3 na /, /usr i /opt (novým
formátováním, ne převodem z ext2), ale děje se nějaká divná věc. Již po
druhé jsem při startu viděl jak se (dost dlouho) kontroluje filesystém.
Měl jsem za to, že právě toto by mělo díky ext3 odpadnout? Nebo se mýlím
a je potřeba ještě něco nastavit?

K české klávesnici. Sledoval jsem před časem diskuzi o tom jaká
klávesnice bude v distribuci XFree 4.x. Nějak jsem ale pozapoměl, jaký
byl nakonec závěr? Opravdu již není možné přepínat klávesnice mezi
US/CZ. Existuje nějaká standardní cesta jak to udělat, nebo si mám
zkopírovat czsk ze starší distribuce?

Pavel