grabovani TV, editace videosouboru, atd.

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pondělí Říjen 29 17:53:57 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, Jan Kasprzak wrote:

> : zaklad je kompromis DISK/CPU - proste takova komprese, aby jeste stihal
> : procesor ale ne tak nizka, aby nestihal disk
>
> 	Disk i CPU jsou v pohode - athlon 850 a IBM DTLA 45GB (UDMA 66).

Na Duron600 se da grabovat primo do DivX (400x300max). Zkuste si najit na
freshmeatu vcr. Pouziva avifile a umi pouzit vsechny jeho kodeky. Bohuzel
mi fungoval pouze s avifile z 10.7.2001, ale to by na grabovani nemuselo
vadit. Na konvertovani mezi formaty se mi osvedcil upraveny avi2divx, ale
bohuzel mi ta uprava odesla s diskem :-(.

MOJE
 --
Tomas Konir