Jaky zalohovaci sw zvolit.

Svec Richard alyosha na dynacom.sk
Pondělí Říjen 29 18:34:04 CET 2001

Hello,

> Vyzaduji pouze nekolik features:
> - aby to fungovalo
> - aby to umelo zazalohovat na kteroukoliv pasku (obcas
> zapomenu vymenit)
> - aby to dobre reportovalo nejlepe via e-mail
> - aby to umelo udelat restore kterehokoliv souboru z kterokoliv pasky
> - staci kdyz bude umet full backup a ja si to budu poustet pres cron
> - nemusi to pouzivat zadnou svoji database
> - aby to umelo vypsat obsah kterekoliv pasky vcetne datumu u
> jednotlivych dirs a files

Za zmienku stoji snad afbackup.  Dokaze zalohovat aj na disk, ak nie je
k dispozicii paska.

To: [RMosnicka na cpoj.cz]
> Je mozne pouzit dump (pripadne restore) a mt (pro praci s paskou) -
> jestli chcete, muzu Vam poslat nejake scripty jako vzor. To je ale
> zaloha bez komprese.

Mohol by Ste ich poslat aj mne?  Celkom by ma to zaujimalo.  Diky. :-)

  -=<o> mailto:AlYoSHA na dynacom.sk <o>=-
Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie,
si nezasluzia ani slobodu ani bezpecie.

                     Benjamin Franklin