ORINOCO -uuua??? :)

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pondělí Říjen 29 18:48:07 CET 2001

On 29 Oct 2001 at 18:46, Pavel Kankovsky wrote:
> Na WEP zapomente. Tedy pokud pokud chcete, aby byla prenasena data
> sifrovana nejen na prvni pohled.

ne ze bych na nej sazel a spolehal - ale to je tak deravy ???

..spis jsem myslel na to ze kdyz zapnu WEP, tak karta nepusti do compu pakety cizi site
(protoze budou jinak sifrovany) -ale ono ne. Respektive nevim - jeste jsem nenastavil vsechny 4
klice abych zkusil jestli rozkodovani jde jen podle nich a nebo se zkousi i prazdny
klic...

JaCi