ORINOCO -uuua??? :)

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pondělí Říjen 29 19:13:42 CET 2001

On 29 Oct 2001 at 19:15, David wrote:
> s AP to nesouvisi. ja ho napriklad ani nemam. mam jen 2 karty wl ptp a
> stejne vidim ostatni site.. na AP jsem tehdy nemel prachy. takze na

mel jsem na mysli to ze jedna stanice (asi jsem blbe napsal AP, tak tedy stanice  Ad-Hoc modu
tvarici se jako AP, nebo AP) synchronizuje ty ostatni. A to nejen co se tyce "pristupu k mediu" -
tedy jestli zrovna muze vysilat, ale i nacarovani preladovani po rozprostrenem pasmu. Takze to,
ze zachytim cizi paket znamena ze se cizi stanice musela "strefit" do meho casovani ???

JaCi

PS: vim ze to neni diskuze na tema linuxu, ale doufam ze ostatni prominou - preci jen to ma dost
blizko k tomu co hodne z nas resi
(na linuxu;))....
..pisu si par tresnych bodu a jestli me nekdo nekam chce poslat,
tak at to zkusi.... (budu mu muset dat za pravdu:))