Zk. s TV-out na TNT2 PRO AGP

tecl na quick.cz tecl na quick.cz
Pondělí Říjen 29 14:32:21 CET 2001

On Thu, 25 Oct 2001, jhajas wrote:

> Preji hezky den,
> rad bych si koupil grafickou kartu s TV-outem a zajimalo by mne zda ma
> nekdo zkusenosti s tim rozchodit televizni vystup na karte TNT2 PRO.
> Podle dokumentace od nvidie je dokonce primo pro zapnuti Tv outu sekce v
> XF86Configu, ale preci jen mi to neda abych se nezeptal na prakticke
> zkusenosti s qvalitou obrazu atd.

Me zkusenosti (2 mesicni) s touto kartou jsou velmi dobre.
Vse chodilo na prvni pokus ovladace z http://www.nvidia.com
NVIDIA_GLX-1.0-1541 NVIDIA_kernel-1.0-1541, XFree86-4.0.3-7mdk,
2.4.12 vanilla (bez fb!), Mandrake 8.0
A to jsem tu kartu ani nevidel ve WinXX protoze je nemam :-)))

(nevim proc tu nekdo rikal ze na Mandraku je sebevrazda mit vanilla
kernel, sam jsem ho tam mel za 15 minut po instalaci :-))) nepouzivam
soupermount a takove ty dalsi zbytecnosti, tim nechci nikomu nic
vnucovat ale chci dat najevo ze Mandrake mi funguje s vanilla naprosto k
me spokojenosti, avsak uznavam ze s par jadry [2.4.x] jsem nebyl naprosto
spokojen).

Vsechny potrebne informace jsou na webu v README.txt nebo NVneco???.pdf

> Diky moc za odpoved
Neni zac, (XF86Config-4 rad poradim :)

--
      t.v.