Problem_Install_PHP3_RH 7.1

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Říjen 30 07:18:17 CET 2001

> Mam takovy drobny problem. Do RH 7.1 instaluji Apache 1.3.12-4cs z
> (distribuce RH 62cs). Vse probehlo v poradku, cs - bezi. Ale kdyz chci
> nainstalovat php3 (stejna distribuce), tak to na mne hulaka,
Proboha proc? Proc nepouzijete novejsi verzi + csacek?

> "php-3.0.16-1cs vyzaduje libgd.so.1"
Ano, php 3.0.16 vyzaduje gd ve verzi pod 1.6 (tusim) a to rh 7.2 zcela jiste
nema. Pokud trvate na teto verzi apache/php, zkompilujte si gd z rh 6.2 a
bude po problemu.

> Q_1: Co s tim
Pouzit novejsi verzi, pripadne php4.

> Q_2: Popripade, kde se tahle knihovna nachazi (soudim, ze je to
> knihovna). V jakem balicku
gd/gd-devel dostatecne nizke verze.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.