Sound Blaster PCI 128

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Úterý Říjen 30 08:50:11 CET 2001

> SB PCI128 jsem mel, sndconfig to NEUMI nakonfigurovat, ani pokud je
> modul zkompilovany a dostupny. Je potreba ho tam rucne nacpat přes
> modprobe/insmod, ale lepe mi to fungovalo pokud to bylo primo v jadru...

zdravim...

<noflame>
opravdu netusim, kde jste prisel k teto informaci... SB PCI128 doma jiz
nejakou dobu mam, a sndconfig s nim nema JEDINY problem.. od redhatu verze
6.1 dokaze tuto kartu bez problemu najit a spravne nakonfigurovat....
</noflame>

pokud vam ji sndconfig nedokaze najit, tak problem bude nekde jinde nez v
sndconfig

s pozdravem
Tomas K.