ORINOCO -uuua??? :)

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Říjen 30 08:52:41 CET 2001

> Diky - rad se podivam - ne ze bych na WEP nejak spolehal
> (koneckoncu internet ve vzduchu nema az tak smysl tezce sifrovat:)
> ale myslel jsem ze je to aspon trosku spolehlive...

podstatou problemu je, ze pokud mate kartu s nejakeym konkretnim
chipsetem (ne ten co pouziva Lucent), tak muzete priposlouchavat cizi
komunikaci a existuje program, ktery po odposlechnuti cca 1GB dat (jak
on rika) je schopen urcit klice pouzitelne k dekodovani....

Na WLANech jsou ale dalsi problemy, ktere mohou vest take k zajimavym
utokum (prevzeti komunikace pomoci utoku na ARP tabulky), ktere
vyplyvaji z kompatibility s ethernetem...

D. Toman