PostGreSQL

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 30 10:56:07 CET 2001

On Tue, Oct 30, 2001 at 10:35:46AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Presne a od verze 7.1. uz ani ty nazvy (cisilka) nic nerikaji, co v
> souboru je...;-)))

 Jsou to 'oid' dane tabulky (databaze, indexy). Muzete zkusit:

 test=# select oid from pg_class where relname = 'moje_tabulka';
   oid
 -------
  35037

 a mate cislo pod, kterym je tabulka v tom adreasari. Podobne i
 databaze maji cisla (viz. select oid, datname from pg_database;).

 Pokud jsou v tom souboru retezce tak se tam da neco i precist, ale
 jinak je to k nicemu.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>