grabovani TV, editace videosouboru, atd.

Ing. Josef Gryga josef.gryga na worldonline.cz
Úterý Říjen 30 11:17:55 CET 2001

>Miroslav Pragl wrote:
>: > 	xawtv umi AVI/RIFF. Ale jak jsem psal, je zde problem
>: > se ztratovosti
>: > obrazku. Nejak to jsem schopen nagrabovat, ale zatim jsem
>: > nedosahl toho,
>: > abych spolehlive nagraboval plne 25fps video.
>:

U me dochazi ke ztrate obrazku, pokud chci grabovat a zaroven sledovat
obraz.

>: zaklad je kompromis DISK/CPU - proste takova komprese, aby jeste stihal
>: procesor ale ne tak nizka, aby nestihal disk
>
>	Disk i CPU jsou v pohode - athlon 850 a IBM DTLA 45GB (UDMA 66).
>
>-Y.

Na grabovani zle pouzit mp1e - realtime encoder do mpg1. Me to pri
rozliseni 640x480 jde bez framedropp (celeron 400). Na vasem stoji pri
rozliseni 768x576 a pri datovem toku 10 Mbit (pomer 13.3:1) to bude
jiste bez problemu ....

J.G.