Chybova hlaska pri cteni z paskove mechaniky HP SureStore T20 ide

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Úterý Říjen 30 11:44:59 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, David Michal wrote:

> Zdravim, Zapis na pasku, at uz programem dump, tar, nebo taper probiha
> bez problemu. Ale pri pokusu o restore z pasky obdrzim tuto chybovou
> hlasku "ide-tape: ht0: I/O error, pc = 8, key = 5, asc = 2c, ascq =
> o". Na google jsem nasel akorat odkazy na plac stejne postizenych bez
> odpovedi. Najde se mezi Vami nekdo kdo neco podobneho resil? diky
> David Michal

Riesil, ale iba podobny .. Seagate Travan 20G NS, po roku a pol
nepouzivania pokus rozbehat ho bol dost rozpacity, pomohlo vycistit rucne
hlavu, pricom najlepsie je asi opatrne to rozobrat, potom tym velkym
ozubenym koleckom vytocit hlavu hore a vycistit ju bavlnenou handrickou
namocenou v izopropylalkohole. (Nasiel som na webe original navody k
travanu myslim 4/8G co to popisovali takto.) Tu drahu cistiacu pasku som
skusal tiez, ale to nepomahalo.

Aby nebolo srandy malo, pocas jednej zalohy uplne prestal zapisovat/citat,
pasku tocil ale nic ine .. vyletela mu z loziska sroubovnica po ktorej
beha hore dole hlava. Tie dva dni kym som si to vsimol boli dost zufale.
Odvtedy uz dva mesiace ide v pohode, dostal aj novy firmware, tak snad uz
bude posluchat.

--
jozef  :-)