win95 a samba

Marian Tatarka tatarka na didaktik.sk
Úterý Říjen 30 11:58:52 CET 2001

Moja skusenost s W95:
Nastavenie siete si stanica berie z DHCP.
1) Prehladavaciu domenu si natiahne, pomocu winipcfg vidim, ze tam je.
Nedokazem sa vsak pripojit k inym pocitacom. Ked tuto domenu vlozim
rucne, uz to funguje.
2) Ked zadam adresu WINS servera a restartnem pocitac, v nastaveni siete
je zvolene, ze WINS sa nepouziva (ale cez winipcfg vidim, ze WINS je
nastaveny
a na servere aj skutocne prihlaseny je). Takisto sa to sprava, aj ked taham
WINS
z DHCP. Pri hocijakej zmene sietoveho nastavenia sa vsak nastavenie WINS-u
rusi. Neviem uplne presne ako to funguje, ale poriadne ma to rozculovalo.
W98 sa spravali korektne.

Ci na tych 95 je service pack neviem, to instaloval kolega a teraz tu nie
je.

M. Tatarka