WinMe + Linux RH7.1 na jednom stroji

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Úterý Říjen 30 11:17:09 CET 2001

Predem se omlouvam, zatim jsem nezkoumal archiv.

Na pocitaci mam WinMe na IDE master disku primarniho kanalu (C:\ neboli hda). Pokusne jsem disk
odpojil, pripojil misto nej jiny a nainstaloval na nej RH7.1. Protoze se mi RH libi, tak jsem si
vytvoril spousteci disketu, vratil puvodni disk a disk s Linuxem zapojil jako slave (hdb). Na
spousteci diskete jsem opravil hda5 na hdb5 a skusil nastartovat Linux. Stacilo jeste opravit cestu
ke swap-u (hdb6 misto hda6) a soucasny stav je tento.

Bez diskety se mi rozjede WinMe, s disketou Linux.

Vezme si mne nekdo do "opatery" a poradi co a jak mam ted udelat s LILEM, abych tu disketu mohl
zrusit a OS si volit behem startu pocitace? Podminkou je, aby WinMe zustaly funkcni.

Dalsi moznost je Linux nainstalovat znova rovnou na hdb. Neposkodi mi ale instalace ty WinMe? Jaky
by byl spravny postup?

Diky moc za radu. Normalne bych postupoval systemem pokus-omyl, ale tady by mi omyl pridal dost
prace, tak si na to bez konzultace netroufam.

Roman Kolbabek