search domain pres DHCP

Vitezslav Samel samel na mail.cz
Úterý Říjen 30 12:49:53 CET 2001

> pouzivam ISC dhcpd server a predavam stanicim s Win ruzne
> konfiguracni zalezitosti (IP, DNS servery, WINS, router...)
> a ted bych potreboval neco jako je v /etc/resolv.conf
> search domena1 domena2 ...
> Ve Win ve vlastnostech TCP/IP je poradi prohledavani domen,
> ale na Win nic nenastavuju a chci vse z DHCP. Mate nekdo tuseni,
> jakym optionem by to slo do /etc/dhcpd.conf zapsat, aby si to
> stanice dokazaly prevzit?
> Pres 'option domain-name "jmeno"' se mi nedari.

  Jak jiz psali ostatni, momentalne to nejde. Ale blyska se na lepsi casy:

  http://www1.ietf.org/mail-archive/ietf-announce/Current/msg14599.html
  http://www.ietf.org/internet-drafts/draft-aboba-dhc-domsearch-06.txt

  Takze az to bude standard, tak si pockejme tyden, nez se to dostane do
isc-dhcp a pak jiz jen staci cekat nejakou dobu, nez se k tomu budou znat i
Win klienti.

	Vita Samel