mutt a format_folder

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Úterý Říjen 30 13:49:09 CET 2001

On Tue, Oct 30, 2001 at 01:15:46PM +0100, Petr Kania wrote:
> hmm, napr.:
>
> color index  red black '(~f tux na suse\.cz) | (~t tux na suse\.cz)'
>
> obarvuje celou komunikaci s 'tuxem' cervene (pokud nebudete mit dost
> barev, muzete pouzit i jejich "bright" mutace:-)
>
> ~f-from
> ~t-to
Jo aha...
To je super - to jsem potreboval.
Takze obarvim jeden cely radek.
obarvit jenom to from nebo to {nebo to co zobrazuju} asi nepujde, ale
to jeste prozkoumam..

> prijde novy mail, neprectu si ho a ukoncim praci s muttem -> "O - old"
> mozne zmenit nastavenim
tak to me nenapadlo :o)
Me spise vadi, ze kdyz vypadnu s muttu a mam nejake nove maily, tak se
hodi do O, coz bych bral, ale vadi mi, ze nikde nevidim, ze jsou tam
O maily.
Vyresil jsem to tim, ze jsem si je obarvil a vidim je :o), ale
nevyhledam :o(.
> unset mark_old
jasne - mozna to predelam..

skim

P.S. diky moc..
  Michal "sKim" ©paček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux