WinMe + Linux RH7.1 na jednom stroji

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Úterý Říjen 30 13:48:43 CET 2001

Myslim, ze nejlepsi by bylo, nastavit disk s linuxem jako hda (aby se z nej
dalo bootovat). Do lila pak dopsat dalsi system (pokud lilo uplne neznate,
pomuze linuxconf, at uz v KDE, nebo v terminalu...). Problem mozna bude v
tom, ze nebudete mit v MBR LILO... Ted ale nevim, jak LILO do MBR dostat,
ale urcite to jde. V kazdem pripade je zbytecne znova instalovat linux (i
kdyz instalaci WinME se nic nestane - presne tuhle kombinaci mam doma, i
kdyz na jednom disku...)
S pozdravem BENET

> Na pocitaci mam WinMe na IDE master disku primarniho kanalu (C:\ neboli
hda). Pokusne jsem disk
> odpojil, pripojil misto nej jiny a nainstaloval na nej RH7.1. Protoze se
mi RH libi, tak jsem si
> vytvoril spousteci disketu, vratil puvodni disk a disk s Linuxem zapojil
jako slave (hdb). Na
> spousteci diskete jsem opravil hda5 na hdb5 a skusil nastartovat Linux.
Stacilo jeste opravit cestu