XFree86 x 2 na jednom kompe?

Ing. Marian Belicka belicka na basl.sk
Úterý Říjen 30 14:37:26 CET 2001

Dňa Po 29. Október 2001 16:44 ste napísali:

> V /etc/X11/xdm je konfigurak, kde je ted napsano neco jako :0 /usr.....
>
> a Vy tam doplnite to same nekolikrat, ale budete psat :1 :2 :3 a tak dale.
>
> restart xdm a hotovo.
Skusal som. Do /etc/X11/xdm/Xservers som pridal pod:
  :0 local /usr/X11R6/bin/X -deferglyphs 16
riadok:
  :1 local /usr/X11R6/bin/X -deferglyphs 16
a pri restarte mi X nabehol (taka ta ciernobiela sitkova obrazovka s velkym
kurzorom v tvare X) ale bez prihlasovacieho dialogu a po cca 1 minute sa
snazilo restartovat. Na Ctrl+Alt+F8 .. Ctrl+Alt+F11 bola stale cierna
obrazovka. Az po zakomentovani pridaneho riadku sa dialog zobrazil.
Co robim zle? Kde sa este mam presvedcit ci je vsetko nastavene tak ako treba?
Dakujem...
--
Ing. Marian Belicka			jairik na pobox.sk