mutt a format_folder

Petr Baudis pasky na pasky.ji.cz
Úterý Říjen 30 14:47:37 CET 2001

> tak to me nenapadlo :o)
> Me spise vadi, ze kdyz vypadnu s muttu a mam nejake nove maily, tak se
> hodi do O, coz bych bral, ale vadi mi, ze nikde nevidim, ze jsou tam
> O maily.
> Vyresil jsem to tim, ze jsem si je obarvil a vidim je :o), ale
> nevyhledam :o(.
nabinduj si next-unread a previous-unread (v signature jsem mel nejakou
dobu ukazku hezkeho preklepu, next-undead ;). jinak pocet starych zprav
samozrejme vidis, dole ve statistikach vedle Msgs: a New: je v tom pripade
Old: a odpovidajici cisilko.

--

				Petr "Pasky" Baudis

UN*X programmer, UN*X administrator, hobbies = IPv6, IRC
Real Users hate Real Programmers.
Public PGP key, geekcode and stuff: http://pasky.ji.cz/~pasky/