mutt a format_folder

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Říjen 30 15:24:22 CET 2001

> to by byla parada...:)
> ja bych to nezvladl.
> hmm, je divne, ze ostatnim ten listing vyhovuje - asi maji mene slozek?
> nebo to je ve vice adresarich?...kazdopadne diky moc

  Já mám terminál roztažený na 45 řádků a stejně pořád musím skrolovat několik
oken než si to prohlídnu, atd. Více adresářů? Taky jsem to zkoušel, ale moc
mně to nevzalo, chci na první pohled vidět v jakých složkách mám ty maily ...
  BTW já to udělám, v tom zase takový problém nevidím, spíš vidím problém
ve volném času a v tom, že jsem nemocnej, mám docela dost práce, ... Pokud to
někoho zajímá a bude chtít vědet více informací o tom jak se to vyvíjí, tak mi
napište na soukromý mail a já Vás pak budu nějak informovat o tom jak to
vlastne pokračuje.

                                                                --Robert V0jta

--

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach