Samba & Messages & Crash Windows & Security

Úterý Říjen 30 15:26:58 CET 2001

Jiri Kratochvil wrote:

> Zkousel jste ten kod na win ??????

	Aktualne nemam ani VC++ ani BC++ nainstalovan, tyto dva byli
jmenovany... - pokud si prectete thread, jehoz URL jsem poslal vyse,
zjistite, ze se nekolik lidi opravdu pomerne seriozne snazilo dopatrat
vysledku... - muze za to INT 2e, ale co to presne udela jaxi MS
nesdeluje...:-( (vysledny efekt je crash Windows)

> pri prelozeni pomoci gcc(cygnus) (a spusteni of course) se na w2k se vubec nic nestalo.
> a nezda se mi ze by gnu pri zpisu na konzolu nepouzivalo  systemove funkce.

	Systemove funkce mozna ano, cely problem je zrejme v crt.o, resp. ve
funkci _output, kterou IMHO CygWin nepouziva, protoze ma vlastni
wrappery pro Win32...:-( Hlavne mne desi, ze podobne skonci i napr.
WriteFile, kde file je stdout apod... => jakekoli logovani na konzoli
muze zpusobit crash...

> Doufejte :))

	Kdyby se mi to zdalo uhozene, ani jsem to sem nepsal, ale jak rikam,
zkuste si precist ten thread na Newsech, mozna budete moudrejsi. Ja vim,
ze ten kod vypada hrozne jednoduchy, jenze prave proto....:-(