rozliseni monitoru xfree86 v4.1

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Říjen 30 15:34:29 CET 2001

On Mon, Oct 29, 2001 at 02:43:10PM +0100, Jan Bernatík wrote:

> po instalaci mi jela Xa v 1280*1024, ale na 60 Hz. pridal jsem teda do
> XF86Config-4 do sekce monitor modelines, abych zvedl frekvenci na 85. což
> sice funguje, frekvence je 85 Hz, jenze rozliseni je 1024*768 a neda se
> zmenit na vyssi. nenapada me, co jsem udelal spatne. (nastavoval jsem to

Co to píše do logu? Zvládá ta karta 1280x1024x16 na 85 Hz? Stačí
horizontální frekvence 75 kHz (IMHO ne - a to bude asi důvod, proč naběhne
jen 1024x786)?

> Honza

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius
to understand the simplicity."       -- Dennis Ritchie