nespousti se mc

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Říjen 30 15:30:44 CET 2001

Dobry den

mam na jednom stroji RH6.1+update.
A mam s nim takovy zajimavy problem, nemohu po ssh ( i telnetu ) spustit
jakykoliv trochu narocnejsi program. Hlavne mc. proste napisu mc a zbela mi
obrazovka ale nic uz dal. totez dela linuxconf.  Taky nejde cat neco. Proste
jak kdyby ta konzole zatuhla.
Z lokalni konzoly je vse v poradku.
Zajimave je, ze kdyz se na nej prihlasim z jineho linuxu, po prihlaseni se
pres ssh prihlasim zpet na linux u ktereho sedim a spustim mc, tak to dopadne
stejne.
Zajimave je, ze to mc nezkonci pokazde ve stejnem miste. Ojedinele mi
obrazovak i zcerna :-).

Ten server neni na inetu, takze hacknuty byt nemuze.

Netusite cim by to mohlo byt?

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners