mutt a format_folder

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Úterý Říjen 30 15:39:02 CET 2001

On Tue, Oct 30, 2001 at 02:39:40PM +0100, Petr Kania wrote:
> to je vylozena neskromnost:-))
to jo no..
ono treba kdyz jde obarvit normalne v body nejaka sekvence definovana
regularnim vyrazem, tak proc by to nemelo jit i ve vypisu zprav.
Ono mutt totiz obarvi cely radek a to vypada docela nepekne.

> ?? tak si predelejte stavovy radek, treba
> set status_format="-- Mutt -- %h: %f -- %P -- [ Počet zpráv %m, z toho nových %n, starších %o ] -%>-"
> (%o      number of old unread messages)
Jo takhle to jde.. informacni hodnota :o)
Ale v pripade ze mate hodne foldru, to stejne mate bokem, jedine ze
bych to radil podle toho cisla {jestli to jde}
no kazdopadne dik.. ;o)

> krome toho by mel byt nastaven priznak 'O' primo u zpravy, zkuste treba
> set index_format="%3C%Z %d  %-20.20L  %s"
jasne to mam.

Ono jde spise o to, co vlaste mutt umi a kdo co pouziva.
Uz jsem toho prolezl mraky a tvorim si profil :o))
Docela to prece jenom urychli praci ;o))

skim
  Michal "sKim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX