Telefoní karta

buchal na brailcom.org buchal na brailcom.org
Úterý Říjen 30 16:34:48 CET 2001

    MP> IP telefonie nebo jen obycejna s voice In/Out?

Nevím přesně co znamená IP Telefonie. Jestli jsem to správně pochopil,
tak to umožňuje prostřednictvím internetu nebo lanu volat z počítače
na počítač.

Pokud je to ten správný výklad, tak to není primárně to co
potřebuji. Stačí Telefoní karta pro běžný neinternetový
provoz. Nadruhou stranu však, kdyby bylo na výběr, možná by stála za
úvahu i ta první možnost.

Díky.

S pozdravem

--