RH 7.2 - zkušenosti

Úterý Říjen 30 18:00:06 CET 2001

On 30 Oct 2001, Pavel Lisy wrote:

> V fstab ja samozřejmě ext3, to jsem kontrolovat. Dost dlouho znamená,
> že to vypadá úplně stejně jako při opravě ext2 (pár desítek vteřin),
> což mi připadá dost nevhodné. Bohužel mi nyní s notebookem někdo
> odjel, ale až se vrátí kouknu do logů, co tam vypisuje při bootu.

Pokud je korenovy FS ext3, je potreba pres initrd zavest modul ext3 (coz
instalator standardne udela). ZKontrolovat se to da asi takhle:

cp /boot/initrd-2.4.7-10.img initrd.img.gz
gunzip initrd.img.gz
mount -o loop initrd.img /mnt/floppy
ls -l /mnt/floppy/lib

Novy initrd si pak lze udelat treba takhle:

mkinitrd -f -v --preload ext3 /boot/initrd-2.4.7-10.img 2.4.7-10

Nezapomente nakopnout LILO. Pokud pouzivate Grub, neni to potreba.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz