nfs + ntfs + pgp

Lukas Drbohlav lukasd na speedware.cz
Úterý Říjen 30 18:19:05 CET 2001

> From: "Lukas Drbohlav" <lukasd na speedware.cz>
>   Date: Wed, 24 Oct 2001 10:46:19 +0100
>
> Zdravím,
>
>   > kdyz uz se tady NFS nacnul, mel bych otazku,
>   > neresil jste nekdo disk s NTFS zasifrovany PGPckem,
>   > a pres NFS dal na RH 7.1 ( 2.4.12)  ?
>
> myslím, že tímto problémem se někdo bude na světě zabývat až tehdy, až
bude
> fungovat NTFS alespoň tak stabilně jako ext3 (dnes se mi podařil rekord -
> dokázal jsem ho kompletně shodit za 4 minuty a 17 sekund od rebootu ;-).
> --
> [...]

to me zajima, me to zatim slape ok, mam na ntfs z w2k
cca 19GB dat v kompresi, ktera je asi 65%. Jsou tam
soubory ruznych vyssich velikosti, max. 9GB soubor,
nazvy bez diakritiky, vice nez 8 znaku.
Jedinym problemkem je rychlost kopirovani na ext2 na disk
ve stejnem kompu na stejnem kanale - zadna slava :-(

Lukas Drbohlav