RPM: Failed to find Provides

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Úterý Říjen 30 19:56:03 CET 2001

Ahoj,
dneska jsem překládal glibc-2.2.4-19.src.rpm z rawhide. Překlad proběhl
relativně dobře (nějaké warningy tam byly), ale na konci při sestavování
balíků, to na mě vyplivlo tyto hlášky:

error: line 224: Dependency tokens must begin with alpha-numeric, '_' or
'/':
error: Failed to find Provides:

Balíky se sice zapsaly, ale při pokusu o upgrade mi to vypsalo
velikánský seznam souborů, které potřebují knihovny z glibc, protože
nové glibc neposkytuje nic. :-(((

Stává se mi to u různých balíků, provides i requires a zatím jsem na
internetu nic moc nevypátral.
Jeden odkaz co (před chvílí) vyhodil google vypadá slibně, ale nějak
jsem nepochopil co mám kam dávat a zatím jsem neměl čas to vyzkoušet.
Asi až pozítří.

Otázka: co s tím a proč se to objevuje tak různě?
Je nějaká oprava na rpm, která řeší všechny eventuální problémy?
Tenhle problém se mi objevil už na RH 6.2 po nějakém upgradu (nevím
jakém) a doufal jsem, že v novějších verzích bude odstraněn.
Teď mám RH 7.1 a je to pořád stejné :-((((

http://www.geocrawler.com/archives/3/87/2000/2/50/3347551/
==cut==
After investigation, I found that this last problem comes from a
Makefile:

	> echo "usr/local/doc/JAVA/infobus/1.2/examples/makefile" |
/usr/lib/rpm/find-requires
	#

Looking at its code, find-requires is not made to handle Makefiles. I
would therefore propose to fix find-requires and add something like
	| grep -v ": make commands"
	scriptlist=`echo $filelist | xargs -r file | egrep ":.* (commands|script)
" | cut -d: -f1 `
==cut==

Tady mi není jasné, co je to "make commands"

--