Funguje niekomu 3COM U.S.Robotics ISDN Pro TA?

Jaroslav Ille jarda na kvt.cz
Úterý Říjen 30 20:15:51 CET 2001

Ing. Marian Belicka wrote:

> Dňa Po 29. Október 2001 14:46 ste napísali:

> Vo win 9x to s ovladacmi na CD funguje.
Používám víc jak půl roku bez nejmenších problémů. Používám WVDIAL a v
konf. mám tento řetězec:

Modem = /dev/ttyS0
Baud = 115200
Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55

Prvotní nastavení jsem ovšem udělal pod WIN, prostě to bylo jednodušší :-)))

--

                                S pozdravem
                                        Jarda Ille

Moje stránky: http://www.kvt.cz