Sí»ování

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 30 21:25:23 CET 2001

> Ahoj lidi,
> sice se tenhle dotaz netýká linuxu, ale chtěl bych se zeptat, jestli někdo z
> vás nemá zkuąenosti s něčím s rychlostí nad 1Mbit co by fungovalo levně asi
> do vzdálenosti 500-600m - zkouąel jsem RONJu, ale ta je pomalá a
> nespolehlivá s cenou tak asi 5k-15k ???

Jestli mate chut si to vyrobit sam, kouknete na

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock/twibright/ronja

Je to hardware pod GPL (!). Jde o opticke pojitko, jede to na viditelnem
svetle (cervena LEDka), a da to 10Mbitu na cca 500m. Kdyz si to clovek
ubastli sam, vyjde ho to na par korun :-)

--
Honza

Daląí informace o konferenci Linux