nfs + ntfs + pgp

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Říjen 30 20:08:22 CET 2001

On Wed, 24 Oct 2001 18:35:25 +0000 (UTC), Pavel Janík wrote:

: myslím, že tímto problémem se někdo bude na světě zabývat až tehdy, až bude
: fungovat NTFS alespoň tak stabilně jako ext3 (dnes se mi podařil rekord -
: dokázal jsem ho kompletně shodit za 4 minuty a 17 sekund od rebootu ;-).

Oh - co si preboha stvaral?

Este _nikdy_ sa mi nepodarilo zhodit NTFS, a to na nom robim v praci
kazdy den (a v noci bezi build projektu a testy) a sem-tam nejaky
bluescreen vidim. Ani neviem vo firme o takom pripade s vynimkou
hw padu celeho disku (a taka sprava by sa ku mne urcite dostala
minimalne od 20 ludi a skor od 40).

Jediny problem som mal, ked som kedysi davno skusil z Linuxu,
nakolko je "dangerous" write support skutocne nebezpecny.
Ziskal som par nezmazatelnych suborov, ktore vyriesil chkdsk.

Opacny primat ma u nas zrejme HP-UX (nepamatam si, co tam je,
snad ufs). Tych mame sice len par, ale restorovalo sa uz
nepocitanekrat.

Alebo som to zle pochopil a rozobera sa tu implementacia ntfs
v Linuxe? Ta naozaj nie je slavna, pomerne bezne sa mi stava,
ze cez ls adresar nevidim a cez cd sa do neho da vojst. Diakritika
ani nazvy lisiace sa len velkostou pismen tam nie su a options
som uz tusim skusal vsetky. Nie ze by to nejak zvlast vadilo,
ale tu ziadne skore riesenie neocakavam.

Zdravi
--
                                        Stano