upgrade na gcc3

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Středa Říjen 31 00:21:09 CET 2001

Dobry den,  mam novou instalaci RH 7.2 a chtel jsem si skompilovat MPlayer0.50
vedel sem, ze je treba na kompilaci jiny gcc nez gcc-2.96,  tak jsme pri
instalaci zrusil gcc2.96 a vybral na nainstalovani baliky gcc3-3.0.1
Jenze se nainstalovaly obe sady baliku a pri kompilaci to pise, ze mam 2.96.

pri pouziti "rpm -q gcc"  se vypise   gcc-2.96-98   ale
pri pouziti  "rpm -q gcc3  se vypise  gcc3-3.0.1-3

neporadite mi prosim nekdo, jak nastavit, aby pri kompilaci se pouzival gcc3 ?
cetl jsem na webech ze gcc-2.96  se obecne nedoporucuje ...

Diky za jakoukoliv uzitecnou informaci

Lucas