Problem s Nvidia Riva 128 a XFree86 4

tecl na quick.cz tecl na quick.cz
Středa Říjen 31 00:41:07 CET 2001

DD,

On Mon, 29 Oct 2001, Tosuja wrote:
> Zdravim,
> Jediny muj problem spociva v tom, ze pri ukonceni X se skoro vzdy stane,
> ze se totalne rozhodi textovy rezim.
> Tim mam na mysli, ze na obrazovce misto textu vidim ruznobarevne svisle
> pruhy v nejakem nizkem rozliseni
> (asi 320x200). Nepomuze reset konzole, nic, co bych znal. System v
> pozadi je samozrejme naprosto v pohode, muzu delat co chci, ale nic
> nevidim. Pri opetovnem spusteni X jedou v pohode, ale konzole je porad
> slepa...
u me TNT2 Pro mi podobnym zpusobem rozhazuje textovy mod program
SVGATextMode a nvclock (na pretaktovani - ale nepouzivam) drivery
mam z www.nvidia.com

> Muj HW:
> CPU K6-233, 96MB RAM, grafika Diamond Viper 330 4MB(NVidia Riva 128)
> SW:
> RedHat7.1, XFree86 v 4.1, driver nv, rozliseni 1024x768 v 15bitech,
> window manager Enlightenment 0.16.5, jadro 2.4.13 (to na "funkci" nema
> vliv - stejne i v jinych verzich).
mam Mandraka 8.0 + Enlightenment 0.16.5 a s jadrem 2.4.13 mi Xy tuhly
snad nejvic od jadra 2.4.8 :( proto jsem se vratil ke stabilni 2.4.12
a cekam na .14 ;-)  (take bych rad vyzkousel Alanovy -ac verze muzete mi
sdelit vase nazory)?

> Diky za rady.
No neni zac,  ale jsem z nVidia gfx mirne rozpolceny :(

--
/* Tecl Vladimír  tecl na quick.cz */